Een gezamelijk plekkie tussen onze stekkies

Hoi hoi
Gepost door : Does
Op: 20/03/2006 09:44
hoi hoi lieverds, nou eindelijk een plekje waar we ons helemaal kunnen laten gaan, zonder dat we de reaktieruimte van de spaces er vol mee gooien hahahaha, laat je lekker gaan en maak er iets van...

XXXXX Dikke smakker van mij

Does

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: jeroen
Op: 21/03/2006 21:55
wat een goed idee van jou zeg!!!

Gepost door: Miranda kerver
Op: 21/03/2006 22:47
Dat vind ik nou ook

Gepost door: Does
Op: 23/03/2006 17:03
Was niet echt mijn idee he, maar goed de beste ideeen maak je samen, dussssssss

Moet eerlijk zeggen dat het me nog niet tegen valt het aantal bekeken berichten de afgelopen dagen, schijnbaar is iedereen tevreden over alles want niemand plaatst een reactie, jah behalve Jeroen !!!!! Super van je en thanx voor het nemen van het voortouw, ennuh ik heb je nog nooit knettergek genoemd he, hooguit zo gek als een deur hahahaha

Dus mensen ik zou zeggen neem een voorbeeld aan Jeroen, doe eens gek, gooi je haar los en plaats een reactie (oei wat een uitdaging )

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrz

XXXX Does

Gepost door: Does
Op: 23/03/2006 17:05
oh jee, nu vergeet ik Miran , sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, dit gaat me een hele dikke knuffel kosten om dat goed te maken oeps

Gepost door: Miranda kerver
Op: 24/03/2006 22:38
Als je dat maar weet Hoe kun je mij nou vergeten. Ik heb elvira ook even uitgelegd hoe dit werkt. ik hoop dat ze het begrepen heeft hahaha

Gepost door: astrid
Op: 25/03/2006 12:20
wat een gezellig plekkie is dit en wat leuk dat jeroen ook bij de club is jeroen je bent wel een beetje gek maar dan wel positief bedoelt hoor we kunnen echt met je lachen en miran vandaag is het wel een grijse dag voor jou maar de zon zal ook weer schijnen door je mooie aanbouw

en does vast van harte gefeliciteerd met je mooie dochter ben wel een beetje vroeg maar kan het niet meer vergeten

groetjes astrid

Gepost door: Celina
Op: 29/03/2006 13:18
Hallo Gefeliciteerd met je kleine meisje!!

Ik wist niet waar ik het neer moest zetten dus dan doe ik dat hier

Je ziet ons Zaterdag wel.. We komen een beetje tegen de avond want pappa en ik moeten nog volleyballen dus.

Doei doei Kus Celina en Een Dikke Kus van demi

Gepost door: Celina
Op: 30/03/2006 13:47
Hoi Does kon er gisteravond niet op je forum komen, bij deze gefeliciteerd met Shayla. Zaterdag zie je ons wel. Moet Shayla nog wel even wakker blijven natuurlijk.
Groetjes Corrie en Hans

Gepost door: does
Op: 30/03/2006 18:06
hellowwwwwww allemaal, thanx voor de felicitaties ook namens onze kleine meid, en idd om te voorkomen dat dit forum dus alleen om mij gaat draaien zal ik het gastenboek ook weer activeren hahahaha (was het vergeten terug te zetten toen ik met het forum begon te stoeien)

Shayla heeft woensdag een hele leuke verjaardag gehad al komt inderdaad de grootste drukte nog as zaterdag, we zullen zien hoe ze zich als grote 1-jarige meid daar door heen slaat.

XXXXXies van mij en tot spees, meel, of forum hahhahaa

Op: 05/04/2006 21:18
Nou ik dacht laat ik weer eens effe een berichtje er neer zetten!
en het is ook nog goed bericht na lang lang echt heel lang genoten te hebben van de rijlessen dus niet.. mag ik dan eindelijk op pad want ik het het felbegeerde roze papiertje binnen.

Gepost door: viertje
Op: 05/04/2006 21:59
hey hartstikke goed zeg gefeliciteerd!
En nu nog een autootje!
groetjes elvira

Gepost door: does
Op: 06/04/2006 16:42
oh jee, zet je het wel even pagina groot in de krant als je rijden gaat ????
dan is het voor iedereen tenminste op eigen risico hahahah nee hoor geintje, hartelijk gefeliciteerd Jeroen !!!!!!!

Op: 06/04/2006 17:18
jajaja dank je wel. hahah en dat voor iedereen op eigen risico daar heb je helemaal gelijk in maar dat geldt toch altijd!!!!!!

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |