| De kids |
| Gepost
door : Does
Op: 20/03/2006 17:04 |
| Met zoveel moeders, oma's en gewoon mensen die stapel op kids zijn, mag dit topic natuurlijk niet ontbreken he. Voor leuke sites, weetjes, tips ,opvoedzaken of noodkreten..... hahaha Gewoon neerpennen en wie weet wat je er nog uit haalt. |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
jeroen Op: 21/03/2006 21:56 |
|
| Nou ik ken zoooo'n goeie onderwijsassisent dus zijn er vragen die te maken hebben met het onderwijs vraag maar!!!!!! | |
| Gepost door:
Miranda kerverm Op: 21/03/2006 22:46 |
|
| Nou ja, nu jij toch alles weet....(denk denk) Nee ik kan helaas nu niets verzinnen, maar dat komt nog wel hahaha doeiiiiiii |
|
| Gepost door:
Does Op: 23/03/2006 17:07 |
|
| Eh jah, kan je nog een logopedist aanbevelen hier in de buurt ?????? | |
| Gepost door:
jeroen Op: 26/03/2006 13:14 |
|
| Nee die ken ik niet. gaat toch allemaal via de school zelf. die hebben vast wel informatie.
|
|
| Gepost door:
viertje Op: 27/03/2006 21:57 |
|
| JAAAAA help kunnen jullie me helpen ik heb een klein heksje in huis!!! Die gooit jongentjes zand in de oogjes omdat ze op haar schommel zitten...
|
|
| Gepost door:
jeroen Op: 29/03/2006 16:37 |
|
| Heksen mmmmmm das een moeilijke opgave. ik zeg altijd zo, laat de kinderen om de beurt op de schommel zitten. |
|
| Gepost door:
does Op: 30/03/2006 18:25 |
|
| Nou die dame van jou is duidelijk klaar voor de maatschappij hahahaha om de beurt zou eigenlijk altijd moeten kunnen, en als er dan nog gezeur over wie er het langste op zit komt stel je de kookwekker in op 3 minuten, als de bel gaat mag de ander, het werkt hier meestal wel. wat dat zand gooien betreft, hmz ff denken, ik denk toch maar duidelijk zeggen dat het niet mag en de ander lekker laten schommelen zodat zij beseft dat ze als ze met zand gooit alleen nog maar langer moet wachten. is dit allemaal pedagogisch verantwoordt ??? hahaha vast wel, sterkte en succes meis grtz Does |
|
| Gepost door:
viertje Op: 05/04/2006 21:56 |
|
| ja dit gaat over Dewi hoor niet over manou die doet dat niet! |
|
| Gepost door:
does Op: 10/04/2006 09:55 |
|
Geldt voor alle kids he, ongeacht leeftijd doorpakken met die hap ook al lijken ze nog zo klein hahahahaha
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |