Een gezamelijk plekkie tussen onze stekkies

De zin van onzin :P
Gepost door : Does
Op: 20/03/2006 17:06
Tja eigenlijk zegt dit topic alles he, gewoon alles waar je maar iets over kwijt wilt, van een slappe mop tot een sterk verhaal, is dit de plek om het neer te zetten.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Miranda kerver
Op: 21/03/2006 22:48
Waarom zitten de belgen altijd voor in de bus????? Nou...........
Dan zijn ze eerder over! Hahahahahahahahaha

Gepost door: Does
Op: 23/03/2006 17:11
hahahaha, ok mijn beurt... ehm ff denken....
Jantje zegt tegen zijn vriend: "Ik heb vannacht zes muggen doodgeslagen. Drie mannetjes en drie vrouwtjes." Jantjes vriend vraagt: "Hoe weet je dat het drie mannetjes en drie vrouwtjes waren?" Omdat er drie aan de tv hingen en drie aan de spiegel." LOL hahahahahaha
Wel een om de kast met vooroordelen open te trekken hahahahahahahahahahahaha

Gepost door: Miranda kerver
Op: 24/03/2006 22:33
hahaha leuk does!! Zo is het wel he

Gepost door: does
Op: 31/03/2006 19:58
De juf vraagt aan Jantje: "Jantje, als er vijf vogels op een tak zitten en ik schiet er twee nee, hoeveel zijn er dan nog over?" Jantje antwoordt: "Geen een juf, ze zijn door de knal allemaal weggevlogen." "Fout", zegt de juf, "maar de manier van denken bevalt me wel." Even later steekt Jantje z'n vinger op en vraagt aan de juf: "Als er drie meisjes met een ijsje op een bankje zitten en één meisje is nog niet begonnen met het ijsje, de tweede zuigt aan het ijsje en de derde bijt erin. Welke is er dan getrouwd?" De juf antwoordt: "Die ene die zuigt natuurlijk." "Fout", zegt Jantje, "de ene met de ring om, maar de manier van denken bevalt me wel!"

Gepost door: jeroen
Op: 05/04/2006 21:22
dit topic heet de zin van onzin. moet je het is omdraaien krijg je:niz nav nizno.
jaja daar heb ik lang over na gedacht.... bijna net zo lang als welke opleiding ik volgendjaar ga volgen!!! en dat weet ik nog niet eens!!
iemand een leuk idee, graag wel iets waarbij je veel verdient

Gepost door: viertje
Op: 05/04/2006 22:01
Bedrijfsleider bij vend

Op: 06/04/2006 16:40
plastisch chirurg in hollywood

Op: 06/04/2006 17:21
hahahaha nou allebij leuke beroepen maar goed ik denk dat bedrijfsleider dan het beste bij mij past!!! maar dan word er te veel lol gemaakt dus of dat een goede keus is. zal eens aan ester vragen of ze haar plaatsje aan mij af wil staan, moet ze me eerst alles leren!!!!!

Op: 08/04/2006 00:32
ehhhhhhhhhh als je van iemand wil leren, zijn er veeeeeeeeeeeeeeeel, heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel meer en betere leraren, tenzij je natuurlijk wilt leren hoe het niet moet

Op: 12/04/2006 19:16
hhahaha ja je hebt helemaal gelijk hhihihihh..

Op: 20/04/2006 11:52
het is wel weer tijd voor een slappe flauwe mop he, dus hier komt ie:

Het is oranje en het zegt de hele tijd:
"Ik ben een sinaasappel, ik ben een sinaasappel!"
Rara wat is het?

Een manderijn met een grote bek.

Op: 20/04/2006 12:02
ok deze las ik net en die moet er eigenlijk ook wel even bij, maar kids even ogen en oren dicht

Er lopen twee vlooien op een naaktstrand en zien opeens een vrouw met de benen wijd liggen. Zegt de ene vlooi tegen de andere:
"Dat is nog eens een mooi huisje, twee schuifdeuren en een bel."
"Goed, " zegt de andere, "ik ga alvast de meubels kopen en jij gaat binnen het huis verkennen."
Na een uur komt de vlooi terug en vraagt aan de andere:
"Waarom sta je nog buiten?"
Waarop de ander antwoord:
"Ik sta de hele tijd te bellen, maar het enige wat ik hoor is: Ik kom, ik kom!"

Op: 20/04/2006 22:32
ZOZOZo waar haal jij die moppen nou vandaan zeg, dat kan toch niet. hahahahahahah

Op: 21/04/2006 10:05
hahahaha ze zijn leuk he LOL

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |